Meniu
Cosul meu

Termeni şi condiţii

Termeni şi condiţii


1. DEFINITII şi TERMENI

 

Carpfever – este denumirea comerciala a S.C. CARP SHOP INTERNATIONAL SRL., persoana juridica de naționalitate romana, având sediul social în Sat Tunari, Intrarea Padurii, nr.30, Camera 1, Ap.2, Judetul Ilfov, Romania , având număr de ordine în Registrul Comerțului  J23/3407/06.08.2020., cod unic de înregistrare fiscala RO42885471

 

Vânzător Carpfever.

 

Cumpărător – poate fi orice persoana fizica care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridica sau orice entitate juridica care îşi face un Cont în Site şi efectuează o Comanda.

 

Client – poate fi orice persoana fizica care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridica care are sau obține acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către Carpfever  (electronic, telefonic, etc.) sau în baza unui acord de utilizare existent intre Carpfever  şi acesta şi care necesita crearea şi utilizarea unui Cont.

 

Utilizator – orice persoana fizica care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridica înregistrată pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni şi Condiții Generale.

 

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumpărător poate adăuga Conținut pe Site. Nickname-ul este asociat informațiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

 

Cont – secțiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail şi o parola care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii şi care conține informații despre Client/Cumpărător şi istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil şi se va asigura ca toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete şi actualizate.

 

Favorite – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să îşi creeze Liste cu Bunuri şi Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții folosindu-se de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor şi Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

 

Lista – secțiunea din Favorite în care Cumpărătorul/Utilizatorul poate adăuga Bunuri sau Servicii pe care dorește să le urmărească în vederea unei eventuale achiziții şi pe care, ulterior, le poate șterge sau le poate adăuga în coșul de cumpărături („Coșul meu”).

 

Listele pot fi:

·         Publice: orice Client/Cumpărător/Utilizator poate vizualiza Lista Cumpărătorului/Utilizatorului în cazul în care acesta a distribuit-o pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter şi Google+) sau daca accesează profilul public al Cumpărătorului/Utilizatorului din Site. Listele sunt publice, iar Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca private oricând, direct din Contul sau, secțiunea Favorite;

·          

·         Private: acestea pot fi vizualizate numai de titularul Contului. Cumpărătorul/Utilizatorul are posibilitatea de a le seta ca şi publice oricând, direct din Contul sau, secțiunea Favorite.

·          

Coșul meu – secțiune din Cont care permite Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri sau Servicii pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior; în cazul în care Bunurile sau Serviciile nu sunt achiziționate la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii, Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor şi Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

 

Site – magazinul online găzduit la adresa web Carpfever.ro şi subdomeniile acestuia.

 

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vânzător şi Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția să de a achiziționa Bunuri şi Servicii de pe Site.

 

Bunuri şi Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele şi serviciile menționate în Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

 

Campanie – acțiunea de a expune în scop comercial, un număr finit de Bunuri si/sau Servicii având un stoc limitat şi predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de către Vânzător.

 

Contract – reprezintă contractul la distanta încheiat intre Vânzător şi Cumpărător, fără prezenta fizica simultana a Vânzătorului şi a Cumpărătorului.

 

Conținut – reprezintă:

·         – toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

·         – conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

·         – orice informație comunicata prin orice mijloc de către un angajat/colaborator al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specificate sau nu de către acesta;

·         – informații legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vânzător intr-o anumita perioada;

·         – informații legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

·         – date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

 

Review – o evaluare scrisa de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experienței personale şi capacitații acestuia de a realiza comentarii calitative şi de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificațiile menționate de către producător.

 

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.

 

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

 

Întrebare – formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectiva.

 

Răspuns – informație scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, în pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferita de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

 

Document – prezentele Termene şi Condiții.

 

Comunicări Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.)  conținând informații generale şi tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ați achiziționat, informații cu privire la oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri şi Servicii adăugate în secțiunea “Cont/Coșul meu” sau secțiunea  “Cont/Favorite” precum şi alte comunicări comerciale cum ar fi cercetări de piața şi sondaje de opinie.

 

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vânzarea unui Bun si/sau Serviciu de către Carpfever , Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

 

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata în lei, plătita de către Vânzător către societatea autorizata cu preluarea operațiunilor de colectare, transport şi valorificare/reciclare a deșeurilor echipamentelor electrice şi electronice, astfel cum este prevăzut de legislația în vigoare.

 

Specificații – toate specificațiile si/sau descrierile Bunurilor şi Serviciilor așa cum sunt precizate în descrierea acestora.

 

 

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

 

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul îşi derulează operațiunile comerciale.

 

2.2. Notificarea primita de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii are rol de informare şi nu reprezintă acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

 

2.3. Pentru motive justificate, Vânzătorul îşi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii şi va returna suma achitata.

 

2.4. Contractul se considera încheiat intre Vânzător şi Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.

 

 

3. POLITICA DE VANZARE ONLINE

 

3.1. Accesul în vederea efectuării unei Comenzii ii este permis oricărui Utilizator/Cumpărător.

 

Pentru motive justificate Carpfever  îşi rezerva dreptul de a restricționa accesul Utilizatorului/Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi si/sau la unele din modalitățile de plata acceptate, în cazul în care considera ca în baza conduitei sau a activității Utilizatorului/Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Carpfever. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Departamentului de Relații cu Clienții al Carpfever , pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmenționate.

 

3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresele menționate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

 

3.3 în cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de internet, Carpfever  îşi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumpărătorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, în vedere protejării informației din cadrul Site-ului.

 

3.4. Carpfever  poate publica pe Site informații despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promoții practicate de către acesta sau de către oricare alt terț cu care Carpfever  are încheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp şi în limita stocului disponibil.

 

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate în lei (RON) şi includ T.V.A. 

3.6. în condițiile prevăzute de lege, prețul Bunurilor electronice afișat pe Site, include Taxa de timbru verde. în cazul în care Utilizatorul/Cumpărătorul solicita detalii cu privire la suma exacta adăugata la prețul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Relații cu Clienții Carpfever .

 

3.7. în cazul plaților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutara aplicate de către banca emitenta a cardului acestuia, în cazul în care moneda de emitere a acestuia diferă de RON. Responsabilitatea pentru aceasta acțiune o poarta numai Cumpărătorul.

 

3.8 Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuala din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

 

 

4. CESIONAREA şi SUBCONTRACTAREA

 

4.1. Vânzătorul poate cesiona si/sau subcontracta o terța parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vânzătorul va fi întotdeauna responsabil fata de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

 

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA şi INDUSTRIALA

 

5.1. Conținutul, astfel cum este definit în preambul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, reprezentări stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau conținut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Carpfever , acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens în mod direct sau indirect (prin licențe de utilizare si/sau publicare).

 

5.2. Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul către terțe parți, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricărui Conținut în orice alt context decât cel original intenționat de Carpfever , includerea oricărui Conținut în afara Site-ului, îndepărtarea însemnelor care semnifica dreptul de autor al Carpfever  asupra Conținutului precum şi participarea la transferul, vânzarea, distribuția unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afișarea Conținutului, decât cu acordul scris expres al Carpfever .

 

5.3. Orice Conținut la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are si/sau obține acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, în cazul în care Conținutul nu este însoțit de un acord de utilizare specific şi valid încheiat intre Carpfever  şi acesta, şi fără nicio garanție implicit sau expres formulata din partea Carpfever  cu referire la acel Conținut.

 

5.4. Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Conținut numai în scopuri personale sau non-comerciale, numai în cazul în care acestea nu intra în conflict cu prevederile Documentului.

 

5.5. în cazul în care Carpfever  conferă Clientului/Cumpărătorului/Utilizatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit conținut, la care Clientul/Cumpărătorul/Utilizatorul are sau obține acces în urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor conținuturi definite în acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, în cazul în care acestea exista şi nu reprezintă un angajament contractual din partea Carpfever  pentru respectivul Client/Cumpărător/Utilizator sau oricare alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc şi care ar putea fi sau este prejudiciat în orice mod de pe urma acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

 

5.6. Niciun Conținut transmis către Client, Utilizator sau Cumpărător, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuala din partea Carpfever  si/sau al angajatului/prepusului Carpfever  care a mijlocit transferul de Conținut, în cazul în care aceasta exista, fata de respectivul conținut.

 

5.7. Este interzisa orice utilizare a Conținutului în alte scopuri decât cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care îl însoțește, în cazul în care acesta exista.

 

6. COMANDA

 

6.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate expres. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun/Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

 

6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete şi adevărate la data plasării Comenzii.

 

6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte ca Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesara contactarea Cumpărătorului.

 

6.4. Vânzătorul poate anula Comanda efectuata de către Cumpărător, în urma unei notificări prealabile adresate Cumpărătorului, fără nicio obligație ulterioara a vreunei parți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:

6.4.1. neacceptarea de către banca emitenta a cardului Cumpărătorului, a tranzacției, în cazul plații online;

6.4.2. invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de Carpfever , în cazul plații online;

6.4.3. datele furnizate de către Client/Cumpărător, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

6.5. Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

·         – ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

·         – ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

 

6.6. în cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, acesta va putea completa online formularul de retur ce se regăsește la adresa http://www.carpfever.ro.

 

6.7. în cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicita retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie să returneze şi eventualele cadouri care au însoțit produsul respectiv. în cazul în care Comanda este achitata, Vânzătorul va rambursa suma în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata după cum urmează:
6.7.1. pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire în contul din care a fost efectuata plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
6.7.2. pentru Comenzile achitate cu Op/iTransfer/ -> prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat;
6.7.3. pentru Comenzile achitate ramburs / cu numerar în showroom -> prin restituire numerar în showroom, prin restituirea contravalorii produsului în contul bancar transmis de client sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.
6.7.4. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

 

6.8. Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vândute sau pana la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate, în cazul în care nu s-a oferit să recupereze el însuși Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

 

6.9. Daca Bunul este returnat intr-o stare în care nu mai poate fi vândut ca şi nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului în stadiul inițial, după caz,sau pentru a acoperi diferența de preț rezultata din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumpărătorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de către Cumpărător.

 

Diminuarea valorii Bunurilor returnate

 

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță Cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica Bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, Cumpărătorului i se permite să testeze și să verifice Bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumpărătorul trebuie să le manipuleze şi să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: Cumpărătorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.

 

Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii Bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților şi funcționării Bunurilor.

In cazul în care Cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat Bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor şi modului de funcționare a acestora, Cumpărătorul  este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor.

 

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Bunului precum şi ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Bun. Ca urmare, Cumpărătorul are obligația atunci când îşi exercita dreptul de retragere din contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) şi împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând  costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate şi aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Resigilat. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite şi a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

 

Orice diminuare a valorii Bunurilor rezultata din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților şi funcționării Bunurilor este în responsabilitatea Cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al Bunului returnat, Vânzătorul va retine o suma de bani ce reprezintă diminuarea valorii Bunului în proporție de 5%-50% din valoarea inițiala a Bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata către Cumpărătorului la recepționarea Bunurilor returnate.

 

 

6.10. în cazul în care un Bun si/sau Serviciu comandat de către Cumpărător, nu poate fi livrat de către Vânzător, acesta din urma va informa Clientul/Cumpărătorul asupra acestui fapt şi va returna în contul Cumpărătorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, în termen de maxim 7 (șapte) zile de la data la care Vânzătorul a luat la cunoștința acest fapt sau de la data la care Cumpărătorul si-a exprimat în mod expres intenția de reziliere a Contractului.

 

6.11. Disponibilitatea unui Bun va fi afișata în Site după cum urmează:

·         “in stoc” – avem mai mult de 3 bucăți în stocul Carpfever

·         “stoc limitat” – avem mai puțin de 3 bucăți în stocul Carpfever

·         “in stoc furnizor” – Bunul nu este disponibil în stocul Carpfever . Daca înregistrezi o Comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “in stoc furnizor”, unul dintre consultanții noștri de vânzări te va contacta în cel mai scurt timp ca să iți comunice disponibilitatea Bunului.

·         “la comanda” – Bunul nu este disponibil în stocul Carpfever  şi pentru moment nu avem informații despre disponibilitatea acestuia în stocul furnizorului. Dar, daca înregistrezi o Comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica disponibilitatea produsului în stocul furnizorului şi te va contacta ca să iți comunice disponibilitatea Bunului.

·         “precomanda” – Bunul nu este disponibil în stocul Carpfever  şi nici în stocul furnizorului. Dar, daca înregistrezi o comanda pentru un Bun care are în dreptul lui “precomanda”, unul dintre consultanții noștri de vânzări va verifica termenul de aprovizionare al furnizorului şi te va contacta ca să iți comunice disponibilitatea Bunului.

·         “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil în stocul Carpfever

·         “momentan indisponibil” – momentan nu putem procura Bunul pentru ca nu se găsește în stocul furnizorului.

 

7. BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU SE ASIGURA DREPTUL DE RETRAGERE

 

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:

7.1.1. contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vânzător;

7.1.2. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

7.1.3. furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;

7.1.4. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

7.1.5. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumpărător;

7.1.6. furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

7.1.7. furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;

7.1.8. contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;

7.1.9. furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;

7.1.10. furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;

7.1.11. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.

 

8. CONFIDENTIALITATE

 

8.1. Carpfever  va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natura pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul Document.

 

8.2. Nicio declarație publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvăluire către terțe parți nu va fi făcuta de Cumpărător/Client cu privire la Comanda/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

 

8.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat şi irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite şi distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca Vânzătorul să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Carpfever  nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, daca legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

 

9. COMUNICARI COMERCIALE

 

9.1. Cumpărătorul/Utilizatorul/Clientul îşi poate modifica în orice moment opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale şi tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, după cum urmează:

9.1.2. prin modificarea setărilor din Cont

9.1.3. prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în Comunicările Comerciale primite de la Vânzător; sau

9.1.4. prin contactarea Vânzătorului.

 

9.2. Prin adăugarea de Bunuri sau Servicii în secțiunea din Cont:

Coșul meu”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

·         – la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”,

·         – la recomandări de Bunuri sau Serviciilor similare cu cele adăugate în secțiunea “Coșul meu”,

·         – la existenta Bunurilor sau Serviciilor în secțiunea “Coșul meu”, si

·         – disponibilitate stoc Bunuri sau Serviciilor adăugate în secțiunea “Coșul meu”.

 

Favorite”, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire:

·         – la modificarea prețului Bunurilor sau Serviciilor adăugate în secțiunea “Favorite”,

·         – la recomandări de Bunuri sau Servicii similar cu cele adăugate în secțiunea “Favorite”, si

·         – disponibilitate stoc sau Serviciilor Bunuri adăugate în secțiunea “Favorite”.

 

9.3. în urma achiziționării unui Bun sau Serviciu, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului/Utilizatorului Comunicări Comerciale cu privire la:

·         – sugestii de Bunuri sau Servicii recomandate a fi utilizate împreuna cu Bunul sau Serviciul achiziționat.

 

9.4. Clientul/Utilizatorul se poate dezabona, în orice moment, de la Comunicările Comerciale menționate la punctul 9.3. de mai sus  prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesajele comerciale primite de la Carpfever  sau prin contactarea Carpfever  în acest sens.

 

9.5. De asemenea, pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri şi Servicii şi a experienței de cumpărare, vom folosi datele dvs. pentru efectuarea de cercetări de piața şi sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor cercetări de piața şi a sondajelor de opinie nu vor fi utilizate în scopuri publicitare ci doar în cele menționate mai sus. Răspunsurile dvs. la cercetările de piața şi sondajele de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. şi nici transmise către terți și nici nu vor fi publicate. Puteți obiecta la utilizarea datelor în scopuri de cercetare de piața şi sondaje de opinie în orice moment, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în mesaj sau prin contactarea Carpfever .

 

10. FACTURARE – PLATA 

 

10.1. Preturile Bunurilor şi Serviciilor afișate în cadrul site-ului www.carpfever.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

 

10.2. Prețul, modalitatea de plata şi termenul de plata sunt specificate în fiecare Comanda. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factura pentru Bunurile şi Serviciile livrate, obligația Cumpărătorului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

 

10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferenta Comenzii ce conține Bunuri si/sau Servicii vândute de Carpfever, cu excepția Bunurilor si/sau Serviciilor vândute de partenerii Carpfever, precum şi pentru orice alte plați aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de Cumpărător în Contul sau.

 

10.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau şi de a accesa informațiile şi documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

 

10.5. Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau, va deține o evidenta a facturilor emise de Carpfever , putându-le salva şi arhiva la rândul sau în orice moment şi în orice modalitate pe care o dorește.

 

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul îşi exprima acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către Carpfever  în Contul sau prin intermediul postei electronice, la adresa de e-mail menționata în Contul sau.

 

10.7. în cazul în care aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzecisiopt) de ore în Cont, te rugam să ne sesizezi acest aspect pe adresa de mail: office@carpfever.ro.


10.8 Plata cu Carte de Credit/Debit – procesator Netopia

Cardurile acceptate sunt Mastercard / Maestro, Visa si Visa Electron – orice model. Plata fiind realizata in conditii de securitate maxima, fara a se percepe vreun comision suplimentar.
Dupa finalizarea comenzii veti fi redirectionat automat pe o legatura securizata unde va trebui sa urmariti instructiunile primite. In momentul in care ati finalizat plata, atat noi cat si dvs. primiti o notificare pe adresa de email (lipsa acestei notificari de la Plati Online indica faptul ca tranzactia nu s-a finalizat cu succes).
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverul Plati Online, www.carpFever.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detaliu referitor la cardul dumneavoastra.
Tranzactia dvs. prin sistemul Netopia va aparea pe extrasul de cont cu denumirea Carp.

 11. LIVRAREA BUNURILOR

 

11.1. Condițiile de livrare a Bunurilor şi Serviciilor vândute de către Carpfever  le regăsești în secțiunea Informații Livrare.

 

11.2. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor şi va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

 

11.3. Vânzătorul va efectua livrarea Bunurilor şi Serviciilor numai pe teritoriul României.

 

12.    12. GARANTII

 

12.1. Toate Bunurile comercializate de către Carpfever , cu excepția Bunurilor resigilate, beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Bunurile sunt noi (excepție Bunurile resigilate), în ambalajele originale şi provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

 

12.2. în cazul Bunurilor vândute şi livrate de Carpfever , certificatele de garanție fie sunt emise direct de producător, în cazul în care acesta are o rețea de service naționala, fie sunt emise de către S.C. CARP SHOP INTERNATIONAL S.R.L.

 

12.3. Pentru Bunurile din Comanda care beneficiază de garanție în baza certificatelor de garanție emise de către S.C. CARP SHOP INTERNATIONAL S.R.L., Carpfever  va transmite Cumpărătorului aceste certificate de garanție exclusiv în format electronic, prin adăugarea certificatului de garanție aferent Bunului în Contul Cumpărătorului sau prin posta electronica, la adresa de e-mail menționata de Cumpărător în Contul sau.

 

12.4. Pentru o corecta comunicare a certificatului de garanție aferent Bunului din Comanda, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau şi să acceseze informațiile şi documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul, accesând Contul sau de pe www.carpfever.ro, va deține o evidenta a certificatelor de garanție emise de Carpfever , putându-le salva şi arhiva la rândul sau în orice moment şi în orice modalitate pe care o dorește.

In cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 (patruzecisiopt) de ore în contul de client, va rugam să ne sesizați acest aspect pe adresa de mail: office@carpfever.ro.

 

12.5. Lipsa certificatului de garanție al Bunului trebuie semnalata în maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la recepția Bunului pe adresa office@carpfever.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata în considerare.

 

12.6. în cazul Bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către Carpfever , iar garanția poate să acopere o perioada diferita fata de perioada de garanție a aceluiași Bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificata în certificatul de garanție pentru fiecare Bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare şi transportare a unui Bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate şi beneficiază de aceleași servicii daca nu este stipulat altfel în pagina produsului.

 

13. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

13.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, după efectuarea plații din partea Cumpărătorului în locația indicata în Comanda (înțelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului).

 

14. RASPUNDERE

 

14.1. Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terța parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii şi pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor şi Serviciilor după livrare şi în special pentru pierderea acestora.

 

14.2. Prin crearea şi utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul îşi asuma răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user şi parola) şi pentru gestionarea accesării Contului, si, în măsura permisa de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

 

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Conținutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul accepta în mod expres şi fără echivoc Termenele şi Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizata care este comunicata în cadrul Site-ului, existenta la data creării Contului si/sau utilizării conținutului si/sau la data plasării Comenzii.

 

14.4. Vânzătorul îşi rezervă dreptul de a actualiza şi modifica periodic Termenele şi Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului şi condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabili Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site.  În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care va rugam să verificați periodic conținutul acestui Document.

15.    SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI şi RASPUNSURI

15.1. scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări şi Răspunsuri se poate face, de către Utilizatori/Clienți/Cumpărători, în secțiunile  specifice.

 Informațiile înscrise pot fi atât pozitive, cat şi negative, şi se vor referi la caracteristicile şi modul de folosire al unui produs sau serviciu.
15.2. în momentul înregistrării unui anumit Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns pe Site, Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii acorda Vânzătorului o licența neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial şi dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui şi de a afișa acest conținut.

 

15.3. Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător, în momentul înscrierii de Review/Comentariu/Întrebare/Răspuns în secțiunile menționate, se angajează să respecte următoarele reguli:

–    să facă referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitând informații legate de aspecte ce se pot schimba (preț sau oferte promoționale) sau informații care țin de modul desfășurării Comenzii;

–    să folosească doar limba romana. Sunt permise şi cuvintele sau expresiile care, deși nu sunt considerate romanești, sunt de larga utilizare în toate mediile referitoare la domeniul respectiv (ex.: mouse, notebook, plug and play);

–    să utilizeze un limbaj corespunzător, neofensator, fără termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Utilizator/Client/Cumpărător;

–    să se asigure de încadrarea corecta a conținutului introdus pe Site astfel: orice Întrebare va fi înscrisa în secțiunea “Întrebările şi răspunsurile clienților”, şi orice Review va fi înscris în secțiunea “Review-uri”;

–    să se asigure ca informațiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neînșelătoare şi în conformitate cu legile aplicabile, respectând astfel inclusiv drepturile altor parți, drepturile de autor, de marca comerciala, de licența sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

–    să folosească aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obține detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fără a face referire către alte firme ce promovează vânzarea şi cumpărarea de produse sau servicii;

–     să nu furnizeze sau să solicite, în niciun mod şi în nicio măsura, date personale (detaliile de contact, informații despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informație care poate determina dezvăluirea acestor date personale;

–     să nu înscrie informații si/sau detalii despre URL-uri (legături) din alte site-uri comerciale ce desfășoară aceeași activitate comerciala ca şi Vânzătorul;

–    să nu încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător sau să înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conțină materiale de natura publicitara;

–     să nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Întrebarea/Răspunsul ca mijloc de comunicare cu Vânzătorul, în acest sens se vor folosi datele de contact ale Vânzătorului înscrise pe Site.

 

15.4. Pe lângă o evaluarea realista critica, în momentul înscrierii unui Review, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va adăuga şi un Rating relevant pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, împreuna cu Rating-urile corespunzătoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului, număr care apare intre paranteze lângă titlul acestora. Astfel, un Review însoțit de un Rating mare duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Review însoțit de un Rating mic duce la o scădere a Rating-ului general.

 

Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii ce înscriu Review-uri la care atașează fișiere foto sau video vor respecta următoarele reguli:

–    fișierele încărcate vor conține imagini si/sau videoclipuri care se refera la produsul sau serviciul pentru care se scrie Review-ul, asigurându-se ca fișierele încărcate respecta drepturile de autor;

–    fișierele încărcate nu vor conține violenta, conținut pentru adulți, limbaj licențios sau alt conținut care ofensează o persoana/un grup pe baza rasei sau a originii etnice, a religiei, a handicapului, a sexului, a vârstei, a statutului de veteran,  a orientării sexuale sau politice;

–    fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane;

–    fișierele încărcate nu vor conține URL-uri sau watermark-uri către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comerciala ca Vânzătorul.

 

15.5. Când un Review/Comentariu/Întrebare sau Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având un conținut inadecvat, dintr-o perspectiva strict subiectiva, acest conținut este examinat cu atenție de către Vânzător pentru a determina daca încalcă Termeni şi Condiții Site. Textele, fotografiile sau videoclipurile introduse sunt eliminate din Site numai după examinarea acestora de către Vânzător.

 

15.6. în cazul în care Vânzătorul constata încălcarea Termenelor şi Condițiilor în mod repetat, acesta îşi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a înscrie Review-uri/Comentarii/Întrebări sau Răspunsuri în secțiunile “Întrebări şi răspunsuri ale clienților” şi “Review-uri”.

Pentru sesizări sau reclamații legate de Bunul si/sau Serviciul achiziționat, Cumpărătorii au la dispoziție formularul de sesizări din cadrul Site-ului: http://office@carpfever.ro. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.

 

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

 

16.1. Te rog să parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din prezentul Document.

 

17. FOLOLSIREA COOKIE-URILOR

 

17.1. Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul Document.

 

18. FORTA MAJORA

 

18.1. Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorata unui eveniment de forța majora. Forța majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului parților şi care nu poate fi evitat.

 

18.2.  Daca în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu încetează fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte alte daune-interese.

 

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA

 

19.1. Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii apărute intre Vânzător şi Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabila sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești romane competente de la sediul Vânzătorului.

 

20. INFORMATII PRIVIND DEEE

 

20.1. Deșeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) pot conține substanțe periculoase ce au un impact negativ asupra mediului şi sănătății umane în cazul în care nu sunt colectate separat.

Având în vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protecția mediului şi O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice şi electronice, clienții vor avea în vedere următoarele:

 

20.1.1. Cumpărătorii au obligația de a nu elimina deșeurile de echipamente electrice şi electronice (DEEE) ca deșeuri municipale nesortate şi de a colecta separat aceste DEEE;

20.1.2. colectarea acestor deșeuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de către Carpfever  şi prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizați pentru colectarea DEEE;

20.1.3. clienții pot preda DEEE în mod gratuit la punctele de colectare specificate la momentul achiziției unui produs nou din aceeași categorie; astfel, Carpfever  aplica politica de colectare a DEEE în sistem de preluare a echipamentelor unul la unul, conform legislației în vigoare, daca echipamentul predat este echivalent şi a îndeplinit aceleași funcții ca şi echipamentul nou furnizat; clienții Carpfever  pot preda DEEE echivalent la toate Showroom-urile Carpfever ;

 

20.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice şi electronice fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubela cu roti barata cu o cruce, ca în imaginea alăturata.

Vezi aici Simbol DEEE

 

20.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere şi ca acestea fac obiectul unei colectări separate.

 

Acest site utilizeaza Cookie
Acest site folosește cookie-uri DOAR pentru adaugarea produselor in cos si crearea comenzilor. Prin continuarea navigării, ești de acord cu modul de utilizare a acestor informații.